U hebt geleverd maar uw klant betaalt niet, wat nu?

U hebt geleverd maar uw klant betaalt niet en u raakt geïrriteerd. Emoties blokkeren het rationeel denken en werken negatief, ook richting uw klant. Intercash analyseert, haalt emoties weg en overtuigt uw klant zo snel mogelijk te betalen, inclusief rente en incassokosten.

Hoe dient de klantenrelatie er na de incasso eruit te zien?

Het antwoord op deze vraag wil Intercash Incasso en juristen graag weten Doel is altijd om de zaak respectvol op te lossen. Maar juridische procedures zijn lang niet altijd te voorkomen. Intercash kan u niet alleen in dit soort trajecten, maar ook in zakelijke geschillen uitstekend bedienen. Juristen van Intercash Incasso bijten zich in de zaak vast en stoppen pas als betaling volgt. Waarbij altijd het doel is om problemen op te lossen met zo min mogelijk kosten. Een incassoprocedure moet gericht zijn op een juiste balans tussen geldwaarde en klantwaarde. Voor zaken met een waarde tot 25.000 euro is een advocaat veelal te duur en niet nodig.

Incassobestendige klantrelatie

Intercash Incasso en juristen vindt dat je als bedrijf de zekerheid moet hebben dat je klant gaat betalen. Wordt de rekening te laat betaald, dan is je klant aansprakelijk voor de incassokosten en rente. Dat hoeft zeker niet ten koste te gaan van de onderlinge verhoudingen. Een klantenrelatie zou altijd incassobestendig moeten zijn. Veel hangt ook af van de manier waarop een incasso wordt uitgevoerd. En dat begrijpt Intercash Incasso als geen ander. Een incassojurist benadert uw klant respectvol en altijd met open vizier.. En dat loont. De aanpak van Intercash Incasso bespaart u tijd en geld en zorgt vaak voor wederzijds begrip.

Schrijf u nu in voor de Intercash Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte met de allerlaatste tips om uw  klanten te laten betalen en uw goede relatie met deze klanten te behouden.